16 April - 12

Hej!
Klockan är snart halv ett och jag sov till kl halv 12 idag igen!
Gud så skönt det är att sova!
Jag får ju passa på nu innan våran lillskit kommer! ^^ ;-)
Idag började Talli skolan så han drog vid 8 för att få parkering oså och nu stack han igen efter att ha varit hemma på lunchen. :)
Så nu är jag ensam igen, med våra fina katter och ska snart diska upp allt som är på diskbänken.
Sandra och Sabina skulle komma hit idag efter deras möte kl 11, men kl är typ halv 1 nu så mötet borde ju vara slut när som. :p haha.
Vid 5 ska jag och älskling åka med mamma och pappa till Överby då de ville att vi skulle med och köpa en ny tv eftersom deras börjat jävlas nu.. Så de kommer hit strax efter fem och hämtar upp oss och sen vid 7 skulle de komma hit några och prata om försäkringar oså.
Så ikväll blir det nog att ta det lugnt och mysa. :)

Nej, nu ska jag dricka upp mitt kaffe och börja diska.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0