17 April - 12

Hejhej.
Vi vaknade runt halv 11 då älskling hoppa in i duschen och jag låg och drog mig i sängen fram tills halv 12 då jag gick upp och drog på mig kläder eftersom Camilla skulle komma hit, hon stack typ 10 över 12 då hon skulle iväg till vårdcentralen..
Älskling drog iväg till stan för att köra Pontus och för att köpa mjölk och bröd.
Han kommer väl när som skulle jag tro.
Jag sitter iallafall och bränner ut alla bilder oså som jag har på datorn, jag ska ominstallera den eftersom det är så jävla seg oså.
Igår åkte vi till Överby och köpte en ny tv till mamma&pappa, en billig liten 42" fick det bli och sen åkte vi hem för vi skulle få "besök" av Trygg Hansa..
När hon väl pratat klart så åkte vi hem till mamma och hälsade på en liten sväng innan vi åkte hem för Talli skulle träna.
Då satte jag mig och kika criminal minds i vardagsrummet med en skål popcorn och en cola. ^^ höhö.
Kl 5 idag ska jag tvätta, Talli jobbar ju från kl 14-22 idag så.. -.- Seegt. -.-
Aja, nu ska jag umgås lite med min finaste innan han måste åka iväg.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0