18 April - 12

Godkväll.
Sitter här i min ensamhet och väntar på att min finaste ska komma tillbaka från affären.
Han drog för lite mer än 30 min sen så han borde komma när som. :)
Idag vaknade jag vid 11 då älskling gick upp redan kl 6 då han skulle jobba kl 7.
han jobbade bara i 3 timmar och sen åte han förbi gymmet påvägen hem och kom när jag vakna. :)
Då blev det frukost och sen en kaffe innan vi la oss och mös en liten stund innan han körde Pontus till stan.
Vid 2-3 kom han hem igen och då gjorde vi ris och korvstroganoff och sen fick det bli lite mer mys innan klockan blev halv 5 då älskling körde ner mig till Hallevi där Tindra hade sitt kalas. ^^
Alla verkade ha kul hela tiden så det var iallafall lyckat! :-)
Vid halv 8 kom vi hem till Camilla och en kvart senare kom älskling och hämtade mig och när vi kom hem fick det bli en dusch!
Nu är han iväg och jag sitter här och lyssnar på musik och pratar med folk på fb.
Nu kom älskling.
Byyye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0