21 April - 12

Hellu!
Vi kom hem för drygt två timmar sen och har grejat massor utan bra resultat!
Vi fick två massagefåtöljer av Tallis mamma, jättesnällt! ^^
Men problemet är att varken jag eller Talli kan få det att se snyggt ut med resten av alla möbler vi har.
Camilla ska köpa våra två vitrinskåp som var i ljust trä och som inte passade in överhuvudtaget i vardagsrummet, nån dag i veckan. :)
Eftersom ingen av oss har bil med drag så blir det lite svårare för de är rätt stora.
Igår var det en trevlig och mysig dag helt allmänt!
Vid halv 5 kom Lantz och Jesus och det var skitkul då! haha! :D
Vid 6 åkte jag och älskling iväg och tanka och hämtade Pontus och sen släppte de mig hos Diana då Sandra och Diana var där, en stund senare kom Sabina med.
Massa tjöt och massa roliga stunder var det då! ^^
Vid 10 gick jag hem och möttes av Lantz, Talli och Jesus då de skulle dra till Pontus en sväng, då satte jag mig vid datorn och väntade tills de kom igen. Vid ca halv 12 kom de tillbaka igen och då satte de sig och spela lite innan vi la oss.

Somnade väl vid 1 eller nåt och vaknade halv 11 då Lantz stog i dörröppningen och pratade med Talli.
Han drog strax efter det och då gick vi upp och tog varsin kopp kaffe innan Tallis mamma och Sten-Inge kom och hämtade oss då vi åkte med dem till Torp. :-)
Eftersom vi ändå var där så sänkte vi alla kostnader som vi har här hemma, typ bredbandet, mobilerna oså så fixade vi så vi sparar ca 8-900 kr i månaden, vilket är jävligt bra! ^^
På detta fick vi en ny mobil.. en Iphone 4S, en toutchpad och ny router, plus mer tv-kanaler. :)
Bytte även från 3 till Telenor, för jag låg och betalade 450 kr på absolut ingenting och ca 100 kr på sms och samtal, så han i kassan fixade allt och nu sitter vi här med massa nya grejer och betalar mycket mindre än innan!
Bra deal tycker jag! ^^
Nu har älskling åkt till Pontus och jag stannar hemma och gör inte ett piss, synkroniserar och flyttar över massa saker från gamla till den nya typ.
Jag har ju skrivit många gånger nu att jag ska baka bullar, men det har ju faktiskt inte hänt så jag tänkte prova på det idag, för sist gång hade vi inte ägg och de ska man ju pensla med så det blev lite svårt.
Nej, jag ska göra nåt annat nu.
Puss!
Helllloo!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0