23 April - 12 BF+1

Hellu.
Klockan är snart halv 1 och älskling åkte precis tillbaka till skolan efter att ha kommit hem på lunchen. :)
Jag ligger kvar i massagestolen och gassar med en kopp kaffe. :)
Idag är det BF+1.. Rätt segt att "gå över" när man har väntat på ett datum hela tiden, och att sen "gå över" är inte alls kul..
Tänk att en liten skrutt är helt klar där inne, men h*n ligger väl så pass bekvämt att h*n inte vill titta ut. :)
Mamma gissar på att h*n skulle komma ut idag men jag har inga känningar än så hon lär väl inte ha rätt..
Pappa gissar på den 25 och Talli med medans jag gissar på torsdag den 26. Emil gissar på den 27. :)
Vi får se vem som har rätt, om de nu är nån som har det. ;-)
Vi har iallafall tid hos våran bm på torsdag om inte bebis vill titta ut innan, bara för att se att allt är bra. :)
Idag ska vi få vaggan med tror jag, har för mig att älskling prata på det igår... :)

I love you.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0