30 April - 12

Hellu!
Känns som jag inte bloggar alls längre, kan ju bero på att jag nyss blivit mamma till världens finaste son och för vi har annat för oss än att sitta och lurka framför datorn. :)
Imorse väckte Devin mig 9.20 och då gav jag honom mat medans vi kikade lite på tv. :)
Han somnade strax efter, och då vet jag inte vad jag gjorde..
Jo! Pappa Talli kom hem på lunchen och myste lite med oss och drygt 3 timmar efter kom farmor& plastfarfar hit och mös lite med vår prins! ^^
De stack redan efter nån kvart då pappa kom hem och fick krama på han! :))
Livet som mamma är det bästa som finns, även om det kan vara stressigt med amningen och alla som ska komma och kika osv, även då är det de bästa som finns!
Jag skulle aldrig byta bort detta mot något annat i världen! <3
Vi håller på att göra tacos nu och ska mysa ner oss framför en film nu medans gosegrisen sussar! :)
Ha de gatt!
Pöss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0