Bristningar.

Okej, nu har de börjat komma lite smått, inte alls kul men vad ska man göra? ^^
Det är ju så värt det sen ändå! :) <3
Såg att de börjat komma lite på magen under naveln nu, fick panik och började smörja in magen med oljan jag köpte för flera månader sen, det kanske är därför jag knappt fått några än, mer än på höfterna..? :) Den kanske hjälper!
Iallafall, idag är de bara 5(!!!!!!!!) små fjuttiga jättesmå dagar kvar tills bf, men självklart kommer jag få gå över tiden, tror jag iallafall. :(
Jag har inga tecken på att det är pågång, inte ens lite nära.. :(
Pontus tror att h*n kommer på torsdag kväll nångång och Diana på fredag, de är dom som tror tidigast.. :p
Vi får se om någon av dem har rätt eller inte.. ^^
Nu är iallafall Frida påväg hit en sväng så jag ska ta och stänga ner lite. :-)
Längesen jag träffade Frida-Lii. ^^
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0