Devin!

Hellu!
Jag sitter just nu på BB med våran fina son Devin.
Han ville titta ut den 24/4-12 klockan 17.29. :)
Han vägde 3494g och var 49 lång! :)
Han är helt perfekt! <3
I 23 timmar låg jag med värkar. Men själv krystvärkarna började inte försen runt 4 på em så jag hade krystvärkar i ca 1,5 timme. Inte så långt ändå. :)
Pappa Henrik är hemma efter en dag med lite öl igår då han firade att han blivit pappa med sina kompisar, Lantz ska ju flytta upp till Umeå idag så han har spenderat lite tid med honom.

Vi alla är superglada över att han äntligen tittat ut och allt har gått jättebra. :-) <3

Nu är han så mätt att han stenslockna i famnen då jag ammade honom, söt! <3


Jag har bett om att få åka hem idag så vi får se vad som händer. :)
Nu ska jag dricka lite och sen gå på toa.
Hoppas ni haft det lika bra som jag! :)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0