Hemma.

Hellu!
Nu har vi kommit hem från Camilla och Mattias. :)
Eller aa för ca 30 min sen.
Hämtade upp Frida och Fredrik påvägen hem och nu har alla åkt och tränat.
Själv så sitter jag och gassar med cola i fåtöljen. ^^
Bebis har inte velat titta ut och det verkar inte ens vara i närheten. :(
Fast det är ju helt upp till bebis när h*n vill titta ut. :)
Har fått huvudvärk igen men vi har bara två alvedontabletter kvar... 
Ska nog vänta med dem tills det blir värre.
Känner mig sjukt konstig nu, fast jag har ingen aning om vad det kan vara, det är typ yrsel och skit.. -.-
Jobbigt..
Jag har iallafall haft en helt okej dag, roligt trevligt var det hos Camilla.. :)
Ne, jag ska ta och göra annat nu.. Frågan är ju vad..?
Hittar nog på nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0