13 Juli - 11

Hejhej!
Jag sitter här i köket och lyssnar på dammsugaren och tänkte ta mig en cigg. :)
Pappa kommer snart hit och ska hjälpa oss med två hyllor vi har köpt, sen ska vi åka till Sikhall, upp till Tallis mamma. :-)
Åker väl hem inte så långt efter med tanke på att pappa ska ha bilen.
Våran bil får vi inte köra med försen imorgon så vi lånar pappas! :-)
Vi vaknade vid halv 3, gick upp och gjorde kaffe, medans vi väntade på det så åt vi frukost och sen satte vi oss med en cigg och en kaffe på balkongen! Mysigt ^^
Blir väl siba sen med, men det beror ju på om vi hinner så..
Där skulle Talli köpa nåt men vet inte vad.. AJa skitsam...
Juste, jag sov ju själv inatt, men gick inte och la mig försen kl 4 eller nåt.. :p HAHA!
Jag kikade på film, The last song, 17 again och halva Pippi Långstrump på de sju haven. :-D
Det var faktiskt skönt att få vara ensam fast när man satt där och lipa var det inte lika skönt längre! haha.
Nejnej, jag ska faktiskt koka mer kaffe nu, känner att jag börjar bli sugen nu, det var ju ändå en timme sen vi drack sist! haha.
Min fina&jag i fredags eller lördags! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0