15 Juli - 11

Hellu!
Jag sitter här i köket och tar det lugnt, tänkte tända mig en cigg och mösa lite framför datorn. :)
Talli ska snart iväg till hans kompis och fixa med hans mobil oså, senare ska vi köpa mat och inatt ska Talli jobba..
Anki var här nyss också, trevligt! :-)
Hon stack för inte alls längesen och nu tar vi båda det lugnt. :-)
Vi ska tvätta om en stund och sen åker vi väl iväg tror jag....
Åh jag orkar inte egentligen men måste man så måste man :p
Ikväll när älskling har åkt så ska jag kika film och käka popcorn oså tror jag väl, allt för att fördriva tiden så han kommer hem! ^^
Nej, jag ska ta och tända en cigg och sen traska ut i vardagsrummet!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0