20 Juli - 11

Hejhej!
Jag sitter här och småkikar på Talli när han spelar Black Ops medans jag dricker en kopp kaffe!
Jag ska snart hoppa in i duschen och sen ska vi dra till erikshjälpen för Talli ville dit och kika lite. :)
Igår var det en mysig dag, vi vaknade vid 3 kanske, satte oss i vardagsrummet och kikade på Family Guy och sen vid 5 drog Talli för att fixa bilen och jag la mig och sov.
Han kom tillbaka efter 1,5 timme och då hade han köpt med sig tacogrejer men glömde tomaten så vi bad Nikke köpa med sig det hit för han skulle också äta! :-)
Blev ett antal avsnitt av Family Guy innan vi satte på en film som var sisådär... -.-
Nikke drog hem vid 4 och då la jag och Talli oss och kikade på två avsnitt till innan vi la oss. :-)
När vi vaknade gick vi upp och gjorde kaffe och nu sitter vi här... :p
Nejnej, jag ska dricka upp kaffet nu och sen hoppa in i duschen!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0