23 Juli - 11

Hej!
Jag sitter här bakis i min ensamhet i vardagsrummet med en god cola älskling köpt till mig! ^^
han är iväg på torpa med Maria så hon fick handlat lite..
Jag orkade inte följa med för min bakfylla.. -.-
Ääänywho, igår blev det öl, kanske lite för mycket öl, men aa, öl blev det iallafall och idag mår man som förtjänat......
Vaknade halv 12 och åt frukost med min fina och sen la vi oss och kikade Family Guy i sovrummet, somnade en stund efter och sov till 5 typ..
Hämtade pizza och fortsatte kika på Family Guy.. Efter nån timme åkte Talli iväg och träffade Harpie och kom hem kanske 1 timme efter och då åkte vi till torpa och nu har han släppt av mig och åkt dit med Maria men kommer nog snart! :)
Jag ska göra nåt annat nu fram tills att han kommer hem! :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0