24 Juli - 11

Godmorgon, kanske jag skulle sagt för flera timmar sen men jag vaknade ganska nyss...
Älskling och jag var vakna tills efter 7 då vi inte ku de somna, vaknade iallafall av ett sms som de stog att jag skulle ringa upp och inatt ska jag jobba..
Blir rätt mycket jobb nu, inatt, imorgon och på tisdag, sen är jag ledig onsdag&torsdag och sen kör jag hela helgen, mycket pengar blir det iallafall, även om man kanske blir lite slut i huvudet..
Så i Augusti får jag en goe lön, för det är lönen och skatten som kommer då! ;-)
Så i Augusti lever vi rätt gött! ;-)
Talli ska snart iväg och träna och sen ska vi köpa mjölk eftersom den är slut, så just nu är jag rätt sugen på kaffe! :o
Men jag får snällt vänta tills vi åkt och köpt det! :)
Vet iofs inte om Talli kommer iväg eftersom han sitter och spelar nu och gymmet stänger kl 7 och klockan är tjugo i 6 nu... :p
Det märks väl.. Oavsett om han drar iväg så ska jag lägga mig i ett bad en stund och bara vara!
Kl 22 jobbar jag tills imorgon runt halv 9 tror jag. Sen ska jag hem och sova och när vi vaknat ska vi nog städa..
Yesyes, jag orkar inte skriva mer nu!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0