26 Juli - 11

Hejhej!
Inatt har jag jobbat och kom hem kl 9, slutade halv men vi åkte till torpa och köpte nybakat bröd innan vi åkte hem. :)
När vi kom hem blev det frukost och sen sängen!
Vaknade drygt halv 4 då vi hade bett Robin komma hit och väcka oss så vi inte sov bort hela dagen, jag låg och drog mig i sängen fram tills kl 4 och sen gick jag upp och joina Robin och Talli som satt och spelade Black Ops. :)
Vi kom nästan nyss hem från Överby där vi fick köpt lite mat och två tunna tröjor och ett linne till mig.. :)
Nu sitter vi här med en kopp kaffe och jag har precis dratt över golvena med dammsugaren och ska ta det lugnt nu. :)
Börjar jobba tidigare idag, men när vet jag inte än, jag väntar fortfarande på svar...
Yesyes, jag ska ta och göra nåt annat nu.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0