29 Juli - 11

Godmorgon!
Vi kom hem vid nio imorses igen efter att ha varit på torpa och köpt middag och nybakat bröd. :-)
Idag blir det falukorv med stuvade makaroner! Fy i satan va gott! :-D
En enkel och vanlig middag.
Vi gick och la oss runt halv 10 och vaknade tjugo i 3 även om vi satt alarm på 3, kvarti i fyra och fyra. :-)
Känns jävligt gott att inte sova bort hela dagen.. Men iallafall, Robin är här nu och Talli fick sitt spel han beställt deån CDON idag, Mortal Kombat, VS DC Universe, så Robin och Talli sitter och spelar det nu medans jag sitter här och dricker mitt goa kaffe! :))
Igår var vi även och hämtade ut mitt paket jag beställt från CDON, jag köpte Lips och Lips love the 80 med en mick.
Fast jag köpte två likadana spel så jag kunde få två mickar, jag menar, det är ju lika bra eftersom att det var så billigt, 99 kr med ett spel och en mick.
Så iallafall sitter jag och kikar på när de spelar samtidigt som jag dricker kaffe och kikar runt på facebook.
Jolly är helt cp och ska hoppa överallt medans Leia sitter i hörnet vid balkongdörren och tvättar sig. :p
Nej, jag ska kika runt på internet en stund nu!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0