30 Juli - 11

Godmorgon!
Vi vaknade för drygt en timme sen och sitter nu med varsin kopp kaffe!
Vi kom hem vid 9 efter att ha varit på torpa och köpt lite mat.
Började diska nästan direkt när jag kom hem så nu är all disk klar! :-)
Tror de ligger 3 glas i sovrummet bara men de tar jag lite senare! :-)
Vi funderar även på att ändra i rummet för man kan inte öppna garderobsdörrarna för att sängen är så stor jämnfört med själva rummet. :p Så vi ska testa ändra igen!
Annars blir det lugnt hela dagen, vi båda jobbar inatt igen, tredje natten i rad och sista imorgon.
Sen jävlar är vi lediga i 3 dagar och 2 nätter! ;-D
Så på måndag åker vi nog till Camilla i Vargön och tar några öl eftersom vi verkligen har förtjänat det efter denna veckan! :p
Jag kör mitt sjunde pass på 8 dagar imorgon.
De kommer klirra till bra när lönen kommer! :-)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0