8 Juli - 11

Hälluu!
Nu är det fredag och en veckas semester för min del, eller aa 9 dagar. ;-)
Ska bli såå skönt!
Jag har ju typ haft pajjat handleden också, vet inte riktigt vad jag gjort men nåt är det iallafall. :(
Sitter iallafall och tar mig en god kopp kaffe och en cigg medans gubben min sover.. ^^
Jag var tvungen att gå upp för att det var så varmt och jag drömde mardrömmar..? What!?

Jag ska sitta här en stund och sen ska jag faktiskt ta disken, det är jättemycket! ;o 
Man blir alltså arg när man går in i köket, och här sitter jag nu, inte arg, inte sur, inte nåt faktiskt men jag borde va! ;o haha. Wierd!
Jag ska se om jag vågar mig upp på vinden senare och kika efter Jennys väska som jag har lånat sen typ förra året nångång. Men den jävla katten som någon i denna eller den andra trappen har lämnat där..
Vi har ringt typ felanmälan och sagt det men nu är ju frågan då om de har hämtat den...
Hoppas det iallafall! :)
Nej, jag ska låta min röv få va kvar på stolen en stund till innan jag tar tag i disken. :(
Usch, det är ju sååå tråkigt, kan inte nån komma hit och diska åt mig!?
Jag har varit allt för lat de två sista gångerna så då har Talli diskat, vilken karl jag har! :) <3
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0