28 Juli - 11

Hej!
Vi vaknade första gången vid 12 men somnade om till halv 3, iallafall jag.
Talli satte sig och spelade tv-spel och sen kom han in med kaffe till mig! :-)
Om 2,5 timmar börjar jag jobba och kör nästan dubbelpass.. -.-
Så från och med idag kör jag 4 nätter i rad. Jag längtar verkligen tills alla kommer tillbaka från semestern.
Men mer pengar iallafall.
Jag har iallafall hällt upp en till kopp kaffe och sitter och pratar med mamma på facebook.
Vi ska snart åka iväg till kvantum och hämta ut ett paket från CDON med massa spel.. :-)
Efter det blir det hem och käka mat innan jag drar till jobbet.
Nej, jag ska hoppa in i duschen strax innan vi drar iväg.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0