Kaffe!

Hej igen.
Vi har nästan nyss tagit en go dusch och nu ska vi ta oss en kopp kaffe och en cigg innan vi börjar jobba.
Iofs börjar vi om 1 timme och 10 min men ändå, bra att göra mackor oså tills inatt/imorgon när man blir hungrig.
Rättare sagt, att ha gjort det man ska innan man ska dra iväg. :)
Jag sitter iallafall och kikar på Family Guy på tv:n..
Frida-Li kom inte tillbaka, hon skulle ner till sanden och kika på Ison & Fille som är där och spelar idag..
Så vi lär väl träffas imorgon eller nåt ist.
Imorgon är det Camilla som byter av mig och fhv får jag gå tidigt. :)
Blir hem och sova då och när vi vaknar blir det lugnt ett tag och sen kanske vi ska ta och städa.
Tänkte skriva nåt som jag antagligen tyckte va kul men glömde av det.... -.-
Nej, nu har jag kikat runt på andra sidor och inte publicerat inlägget så nu har klockan blivit 9... :o
Måste göra mig i ordning nu så jag inte gör det i sista minuten innan vi åker!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0