Seg dag.

Hellu!
Idag har det varit en riktigt seg dag.
Mamma och pappa kom tillbaka med bilen vid 6 förut och då hämtade dom upp oss så vi kunde ta bilen från dem för att sen åka till torpa och köpa cigg oså.
När vi skulle hem, hämtade vi upp Frida och åkte hit och kikade lite på tv:n och hon stack för inte alls längesen..
Robin var nyss här han med, men han gick för drygt 5 minuter sen.
Så nu sitter vi är och småkikar på Robin Hood på Disney Channel. :)
Vi börjar jobba om ca 2 timmar och slutar kl 8, eller jag slutar fhv vid 7, så då går jag bort till Tallis jobb och sätter mig i bilen sålänge tills han slutar, då åker vi hem och lägger oss och sen när vi vaknar ska vi ta och städa lite, resten av dagen vet jag inte vad som händer... Det märks väl..
Nu ska vi nog fortsätta kika på tv eller så går vi in och slappar i sängen och kikar lite på Family Guy eller nåt. :)
Vi hörs imorgon!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0