Tvätt!

Hej igen!
Jag var precis nere i tvättstugan och hämtade tvätten som låg i torktumlaren, tungt med två påsar upp för 6 trappor vill jag säga!
Hjälp!
Iallafall, bara för jag var så stark så belönar jag mig med en god Cheap Thrills och myser ner mig resten av kvällen/natten i fåtöljen! ^^
Talli jobbar nu och åkte kvart i 10, så jag har varit ensam sen dess och bara suttit vid datorn..
Nåt måste man ju roa sig med, men jag funderar på att sitta kvar en stund till, kanske lite längre än en stund för att sen sätta på andra säsongen av Vänner eller nån film. :-)¨
Vid halv 9 åkte vi hem till Jenny och myste lite med henne och sen plockade hon fram två par jeans som jag har fått låna eftersom jag blivit lite större nu så jag inte får på mig mina andra.. :p
Så tack för det, de behövdes verkligen! :p :)
Ääääänywho, vi har fått upp två fyllor till som vi köpt från Jotex, jättesnygga verkligen!
Sen har vi köpt oss ett PS3 också, om jag inte nämnde det i förra inlägget?
Iallafall så säger jag det igen nu..
Nej, jag ska ta och göra nåt annat nu!
Puss!
Nu ska jag möla i mig denna & ringa upp min fina pojkvän och ta en cigg! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0