12 Februari - 12

Hellu!
Jag sitter i bilen nere i garaget och väntar tills klockan blir 21.47 då jag ska dra mig till jobbet! :)
Inatt är det sista natten på denna helgen och imorgon och på tisdag är vi lediga, sen kör vi igen på onsdag och torsdag för att sen va lediga hela nästa helg! Det ska bli så gott! ^^
Efter helgen är det bara två pass kvar och sen är jag ledig!
Tjötar om det varje gång jag bloggar men det ska ju bli såå gott!! :D haha :)

Vid 4 kom Diana och Emil hem till oss och en halvtimme efter de kom så stack Talli och Emil till gymmet och jag och Diana stannade hemma hos oss och drack kaffe och tjöta :)
Vid halv 7 kom de tillbaka och efter en stund drog de hem och jag ställde mig och gjorde mat medans älskling hoppa in i duschen :)
Det blev bacon och makaroner idag, såå gott med brända bacon ju!!!! :D
Efter maten la sig Talli tills halv 9, då passade jag på att diska, plocka, byta kattlådan, sopa lite och städa i köket så nu är det rent och fint ^^

Glömde slänga in en bild på magen förut med, sitter ju inte vid datorn längre så det är lätt att glömma då :p
Men jag lägger upp den imorgon ist. :)
Ska även upp till Tallis mamma imorgon en sväng :)
Nej, nu känns det som om jag babblat på i evigheter om allt och ingenting.
Vi hörs imorgon igen! :-)
Puss! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0