14 Februari - 12

Hellu..
Vaknade vid kvart i 11 då älskling väckte mig för att säga att han skulle dra och hjälpa Pontus med sin flytt.
45 min senare var jag uppe och hade satt på kaffe eftersom Camilla kom hit halv 12 på sin lunch och åkte för drygt 20 min sen. :)
Alltid lika kul att hon kommer hit. :)
Nu sitter jag här nergosad i soffan med en bebis som snurrar runt som bara den och halvkikar på tv. ^^

Senare ikväll ska min karl göra lasagne oså ska vi bara mysa sönder med massor av mys hela kvällen! :-) <3
Imorgon börjar han sitt nya jobb nere på restad gård från 8.30 - 13.45!
Hoppas allt går bra och han får fortsätta där.. :)
Skönt blir det med att han antagligen bara kommer köra dag/kvällspass, så jag iallafall får nätterna med honom när jag får ledigt. :)
Jag längtar så tills onsdag nästa vecka, då har jag kört klart mitt sista pass och ska få vara ledig, kommer inte behöva stressa till jobbet, planera in varenda liten grej vi ska göra på dagen för att hinna med resten man planerat in, åh det ska bli så skönt!
Att vila upp sig inför förlossning och för att sen leva sitt liv som en mamma, att ha en familj! Så jag längtar! <3
Bebis kommer få en så bra pappa! <3
image description
Kärlek! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0