16 Februari - 12

Hej!
Jag slutade jobbet vid kvart över 8 då älskling stog utanför och väntade på mig. :)
Vi åkte hem och åt lite frukost innan vi la oss i sängen för att sova.
Ivan har varit jättemysig och sovit med oss i sängen hela tiden, fast nere vid fötterna. ^^
Älskling gick på en långpromenad med honom vid 1 och kom hem runt halv 3 då vi tog en kaffe och åt lite. :)
Nu är Talli iväg och kör Fredrik till Trollhättan och jag är hemma med Ivan och katterna...
Katterna är fortfarande lite rädda men visar sig och luktar på Ivan iallafall, så när de vant sig vid att ha han här nån gång i veckan så kommer nog allt gå bra tillslut! :-)
Idag ska vi köra saker till återvinningscentralen åt Frida och som tack för hjälpen får vi en sängram som jag ska ge till Tindra, hon har alltid velat ha en sån så varför inte lixom? :-)
Blir att vi stannar där på en kaffe eller två för att sen åka hem och äta lite innan jag börjar jobba..
Bemanningen ringde Talli vid 3 med, fråga om han kunde jobba lör&sön så på lördag jobbar han 18-21 och söndag 08-22.
Skönt att han får mer och mer pass så vi vet att vi klarar oss hela månaden. :)
Sen på måndag och tisdag är det jag som jobbar, kanske även Talli.. Man vet ju inte när de ringer och frågar om han kan jobba.? :-) Han tar ju allt han får så. :)
När min mammaledighet är slut ska jag också skriva in mig på bemanningen, har juu drygt två års erfarenhet av Personlig Assistans och jag kan flytande teckenspråk så det är ju plus på den sidan. :)
Sen så kanske Camilla får jobb som personlig assistent i Trollhättan och om hon får det ska hon rekomendera mig sa hon. :-)
Vi kommer klara oss, vilket är huvudsaken! :)
Nu ska jag mysa lite med Ivan i soffan tills Talli kommer.
Pusss!
Söta Ivan! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0