17 Februari - 12

Godmorgon!
För en timme sen... :p
Camilla kom hit vid halv 12 då det blev kaffe och tjöt med henne och älskling.
Hon drog för inte alls längesen och jag sitter kvar i köket och småsmuttar fortfarande på de lilla kaffet jag har kvar. :p haha.
Fixade trådlöst internet igår, så nu slipper vi alla sladdar, gött!
Fick sluta 7 imorses och då var det bara att dra på sig kläder och gå ut i kylan och börja traska hem, älskling hämtade upp mig vid järnvägen och då åkte vi och köpte mjölk, bröd och smör och sen åkte vi hem och åt frukost innan det blev sängen.
Talli ska åka iväg med Fredrik till stan nu så jag blir ensam hemma en stund, skönt det med. :)
Idag blir det lugnt för mig, Talli ska träna lite senare med Emil och då ska jag passa på att ta de lugnt ensam framför tv:n.. :)
När han gymmat klart ska vi hämta sängramen och åka hem till Camilla och nog vara där en stund. :)
Nej.. Jag ska kika runt på annat nu :)
Puss!
Tjockis! :-)
30+6 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0