18 Februari - 12

God kväll!
Jag sitter just nu på golvet i sovrummet och ska snart kika om jag har nåt jag kan se på, på datorn. :)
Älskling slutade precis sitt jobb, han gick en kort dag idag, från 18-21. :)
Han är nog snart påväg hem men skulle åka till Kvantum och köpa mjölk först och sen ner till tvätten och hämta det sista.
Jag var nere för drygt en timme sen och nästan allt var torrt, det är bara lakan, en tjocktröja och Tallis träningsbrallor kvar som ska torkas men det är nog klart. :)
Idag går jag iallafall in i vecka 32, herregudars så fort det går...... Jisses... :p haha.
Nej, nu kommer han nog så jag ska traska in i köket och hämta en kopp te.. :-)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0