2 Februari - 12

Hej!
Nu var det ett tag sen jag skrev men vi har haft fullt upp!
I måndags fick vi flytta in i den nya lägenheten och sen dess har vi grejat och jobbat!
Jag kör just nu mitt sista pass för veckan, är inne på mitt tredje nu så jag är rätt seg -.-
Imorgon åker antagligen jag och älskling till IKEA och köper en sängram då vi inte har någon nu, jobbigt bara att behöva hyra släp ända till Göteborg -.-
Vi får se hur vi gör :)


I måndags när vi flyttade fick jag knappt göra nåt, för jag är gravid, jag kände mig mest i vägen för alla som höll på :(
Vill iallafall tacka alla som hjälpt till! De uppskattas verkligen! :)

Nu måste jag dricka nåt innan jag dör!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0