20 Februari - 12

Godmorgon!
Älskling väckte mig när han kommit hem från sin introduktion som personlig assistent, han jobbade bara från 9-11.30 och då kom han hem och väckte mig. :-)
Nu sitter vi och dricker kaffe och snart kommer hans mamma hit med Tyson och Ivan! :-)
Talli ska jobba igen kl 16 - 22 på sitt gamla jobb. :-) Gott med mer timmar för min finaste. :-)
Igår kom Camilla, Tindra och Theo hit och höll mig sällskap i några timmar och vid 3 åkte de hem igen och jag satte mig och kika på tv.
Vid 9 började Dirty Dancing på tv:n så då hade jag poppat popcorn och hämtat ett stort glas med isvatten och sen bänkat mig framför filmen. :-D
En timme senare kom älskling hem från ett 14 timmars pass och vid halv 12 la vi oss i sängen och kikade på criminal minds innan vi sov. :-)
Inatt blir det jobb för mig, sen kommer älskling och hämtar mig eftersom han jobbar från 8.45 - 13.45 imorgon.
Sen kör jag sista natten imorgon och sen fan är jag klar!
Det ska bli sååå skönt att kunna göra vad fan jag vill nu, inget stress, bara ta det lugnt och vara fram tills bebis vill titta ut! <3

Om 3 timmar ska vi vara hos barnmorskan, sen åker älskling direkt till jobbet.
Puss!
HAHA!
Litet huvud och stora öron! Men Leia är söt.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0