21 Februari - 12

Godmorgon!
Jag kom hem från jobbet drygt kvart i 8 då älskling hämtade mig och vi åkte hem och åt lite frukost.
Vid halv 9 skulle han iväg till sitt jobb och jag gick och la mig och vaknade för drygt en timme sen. :)
Inatt kör jag sista passet och sen är jag ledig, jag är fan ledig!!!!
Jag behöver inte tänka på att göra smörgåsar till jobbet, stressa dit, planera in saker man kan göra på dagarna, allt dedär slipper jag nu! :-D
Fy fan va skönt!
Nej, slutpratat om det..
Idag ska vi ta det lugnt, skulle kanske dra ut till Camilla en sväng, Mattias och Talli ska spela isf och då sätter jag mig hos Camilla och snackar massa med henne! :-)

Nej, nu ska vi ta oss vasin kopp kaffe och sen göra nåt annat.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0