25 Februari - 12

Godmorgon!
Jag vaknade för en timme sen och vi sitter just nu i köket och vi har precis ätit frukost. :)
Så nu sitter jag med min kaffekopp och funderar på att förflytta mig till vardagsrummet men jag vet inte... :p
Talli åkte iallafall iväg till Torpa för att köpa lite mat vi glömde handla igår och sen ska han köra Harpie till stan eller nåt. 
När han kommer hem sen så ska väl han träna så jag ska nog bara ta det lugnt. :-)
Vi ska nog åka till min faster i vargön och hämta en barnvagn som vi får helt gratis! :-) SKitsnällt ju! :D
Lördag idag, vecka 33 alltså.. Shit, snart är vår lilla skitunge här hos oss ju. ;o ^^
Jag är iallafall helt hundra på att v får en liten pojk, så om den kommer ut en liten flicka så blir jag åt helvete chockad. haha!
Talli tror på en flicka, så vi får se vad det blir.. :)
Hittills med alla som gissat på vad det blir så tror jag de flesta gissar på en pojk, men det är rätt många som tror på tjej med.. ^^
Jag bryr mig inte om vilket kön vi får, sålänge vi får ett friskt barn. :) <3
Nu ska jag ta och göra nåt annat..
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0