26 Februari - 12

Godmorgon gaaaajs!
Vi vaknade vid 9 då bemanningen ringde och frågade om Talli kunde jobba från 12.30 - 21.30, han kunde det så nu har han åkt.
Vi skulle egentligen åka till babyproffsen och hem till hans mamma idag men det får bli imorgon istället. :)
Så dagen idag blir nog väldigt långtråkig.. Jag ska fråga om mamma och pappa kan komma hit med byrån istället för att vi ska åka dit eftersom vi inte hinner det idag.
Ikväll ska vi mysa framför filmen In Time med chips och dricka, iallafall jag, Talli vill inte äta&dricka sån skit. ;p
Han vill nog bara ha typ ramlösa :)
Har hört att In Time ska vara skitbra så nu har jag höga förväntningar på den.. :p
Jaja... Det är väl vad som händer idag, att vara hemma..
Det är ju självklart att Talli fick med min bankkort så jag kan inte köpa mig nåt heller.. -.- haha.
Allt är bara jobbigt idag.. -.- :p
Jag ska ta och göra nåt annat nu..
Puss!

Kommentarer
Postat av: Emmy

Hejhej <333

va med i dagens blogg idag, för att din blogg är så fin och den kan vinna <3

2012-02-27 @ 09:01:49
URL: http://emmyclasson.blogg.se/
Postat av: Anonym

spana in www.alexinas.blogg.se

2012-02-27 @ 09:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0