29 Februari - 12

Hej.
Talli och Emil stack till gymmet för ett tag sen och jag vakna när Talli kom in och sa hejdå.
Gick upp en stund efter och satte mig här.
I förrgår när Talli och Emil var på gymmet åkte jag, Camilla, Tindra och Theo till Överby och kikade lite, Tindra fick en jumpsuit och Theo ville inte ha nåt annat än en keps. :p
Camilla köpte sig såna dära assnygga bralls i olika färger på gina, jag provade endel men nu har jag blivit så fet att jag inte får på mig nåt. -.-
Sen om jag skulle köpa en storlek som passar mig nu är det ingen ide, för jag ska fan ner i vikt efter förlossningen!
Iallafall så köpte jag två linnen, ögonbrynspenna och en t-shirt.
Jag köpte t-shirten kontant för jag har ett presentkort på H&M så, jag "fyndade" xD haha.
Betalade bara 29 kr för t-shirten.
Camilla följde med tillbaka hit på en kaffe och lite tjöt efter Siba och vid 7.30 åkte hon och barnen hem och då tog vi det lugnt. ^^
Igår jobbade Talli från 7.45 - 15.30 och när han kom hem hade jag gjort middag, för kl 4 skulle vi hämta barnen på dagis och i skolan..
När vi gjort det åkte vi till Kvantum och hämtade ut Tallis träningssaker och sen åkte vi till Vargöns Zoo och köpte bark och en lampa till ormen vi fick hem i förrgår.
Jättefin hanorm!? som redan är drygt 1,5 meter lång.
Katterna är överförtjusta i han och kan nästan inte gå ifrån terrariet. :p haha. söt!
Nej, jag ska ta mig nåt att äta nu..
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0