9 Februari - 12

Helluu!
Vaknade vid halv 12 då Camilla ringde och fråga om jag skulle med till Vargön en sväng så jag drog på mig kläder och drog ner till bilen där hon väntade.
Älskling åkte till Örebro vid 9 imorses så jag hade inget bättre för mig sen är det alltid kul där. :)
När vi kommit hem till Camilla blev det en kopp kaffe och sen middag, lax, potatis och citron&dillsås.
Jag som inte gillar fisk smakade på lax för första gången idag och spydde nästan, fyfan va inte gott det va! haha.
Camilla vek sig nästan av skratt när hon såg min reaktion! :p
Efter maten åkte Mattias till sitt jobb och jag gick upp med Theo till övervåningen för att hjälpa han med Wii:et för han skulle spela lite och Camilla traska ner i deras källare och hämtade babykläder oså satt vi och kika igenom dem och jag tog hem allt! haha!
Såå mysigt att vi ska få en liten plutt, och om ca 9 veckor är h*n här. ^^ <3
Spjälsängen satte vi upp igår bara för att det är kul och för att vi inte hade nåt att göra, och sen vet man inte om den lill* vill titta ut tidigare :)
Hela helgen jobbar vi och sen har jag 4 pass kvar och sen är jag ledig, ska bli skönt att få vila upp sig innan. :)
Leia och Jolly verkar gilla lägenheten med, de springer runt som bara den eftersom lägenheten är mycket större än den andra! :-D
Yesyes, just nu sitter jag i köket och myser med en kopp kaffe och väntar på att Talli ska komma hem, han är väl hemma om drygt en timme eller så och då blir det film, popcorn och dricka med massa mys och sen förflyttar vi oss till sovrummet och kikar på Criminal Minds för att sen sova. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0