Jobb.

Segt allt är ass!
Talli jobbar och jag sitter här i köket med en kopp kaffe och väntar på att min mamma ska komma hit och hålla mig sällskap lite. :)
Vid halv 10 drar jag iväg till jobbet och typ då kommer älskling hem från jobbet.. Haha.
Vi var hos barnmorskan vid 3 med, hjärtat låg på 130/135 och måttet på magen 30 :)
Den har växt två cm sen sist vi var där.. ^^
Hon sa att allt såg bra ut, skönt! :)
Talli åkte iväg till jobbet direkt efter vi varit hos bm och jag åkte hem och har diskat, plockat, och gett katterna nytt&fräsht vatten och ny mat oså..
Man blir rätt rastlös när man bara går hemma hela dagarna,  så jag tror inte det kommer se lika illa ut i denna som i förra lägenheten iaf haha.
Inte när jag plockar oså helt automatiskt, eller aa, ni fattar. ;)
Stog tillochmed och dammsög när Talli kom hem för nån dag sedan, han blev ganska chockad. haha!
Nej, jag måste göra mig nåt att äta, har bara ätit en mugge.. -.-
Hejs!
Kärlek i massvis! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0